Unser Team 2022/23 / Our team for 2022-23

Unser Jan-Amos-Comenius-Grundschul- und Ganztagesbetreuungsteam in diesem Jahr!
Our JACG teaching and paraprofessional team for this school year!

Unser Leitungsteam 2022/23 / Our administrative team for 2022–23

Von Links nach rechts / From left to right

Bettina Muschong, stellvertretende Schulleiterin / Vice Principal

Kathy Hauschild, Leiterin der Ganztagsbetreuung / Director of Paraprofessionals

Kurt Wittmershaus, Schulleiter / Principal

Schulpsychologin / School psychologist

Hildegard Braun-Wolf

Sekretariat und Verwaltung / School office and administration

Haben Sie Fragen oder Mitteilungen zum Beispiel an die Schulleitung oder an die Verwaltung? Senden Sie uns bitte eine E-Mail!
Anke Thulke
Tel. 089-2032799-0 (8.30-12.00 Uhr)
Wir antworten so rasch als möglich.

Do you have questions or information for the school office or administration? Please call Anke Thulke in our administrative office or send us an email at Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein.. We will be in contact with you as soon as we are able.

Allgemeine Anfragen an die Grundschule / General questions about our primary school

Bitte wenden Sie sich für diesbezügliche Fragen an Kurt Wittmershaus (Schulleiter).
Sollten Sie Fragen an eine Lehrkraft haben, wenden Sie sich bitte an das Sekretariat, wir helfen gerne weiter.

Please contact our principal, Kurt Wittmershaus, for any questions about the school which pertain to our pedagogical concept or practices. If you have questions for specific educators at our school, please contact our adminstrative assistant, Anke Thulke.